Türkiye’de yıl içinde itibarını en çok arttıran markaları ödüllendiren ilk ve tek etkinlik olan ‘The ONE Awards Bütünleşik Pazarlama Ödülleri’nde, Karayolu Taşımacılığı kategorisinde ‘Yılın İtibarlısı’ yine Kâmil Koç oldu. Türkiye’nin ilk yolcu taşıma firması olarak, 97 yıldır yenilikleri ile sektöre öncülük eden Kâmil Koç, halk jürisi tarafından verilen bu prestijli ödülü üst üste ikinci kez kazanarak, önemli bir başarıya ulaştı.
FlixBus iş ortaklığıyla seyahat sektöründe yeniliklere imza atmaya devam eden Kâmil Koç, ödülle başladığı 2023 yılında da yolcularına, kaliteyi konforlu buluşturan otobüsleri, hayatı kolaylaştıran dijital uygulamaları ile yolcukları keyfe dönüştüren konforlu bir seyahat deneyimi sunuyor.
Türkiye genelinde 12 ilde 1.200 kişiyle yüz yüze gerçekleştirilen ‘İtibar ve Marka Değer Performans Ölçümü’ araştırması tamamlandı. Marketing Türkiye ve pazar araştırmaları şirketi Akademetre Research and Strategic Planning’in iş birliğiyle gerçekleştirilen araştırma sonucunda, sektörlerinde yıl içinde itibarını en çok arttıran markalar ile bu başarının paydaşları olan reklam, dijital ajanslar, medya planlama ve halkla ilişkiler şirketleri belirlendi. 70’i aşkın kategoride gerçekleştirilen araştırmanın sonucunda, 2022 yılının ‘The ONE Awards Bütünleşik Pazarlama Ödülleri’ni kazanlar da belli oldu. Halk jürisi tarafından ‘Yılın İtibarlısı’ seçilen markalar, 19 Ocak’ta İstanbul’da düzenlenen özel bir törenle ödüllerini aldı.
Kâmil Koç, 2021’nin ardından 2022’de de sektörünün en itibarlısı oldu
Alanındaki ilk ve tek ödül organizasyonu olan ‘The ONE Awards Bütünleşik Pazarlama Ödülleri’nde, Türkiye karayolu yolcu taşımacılığının lider markası Kâmil Koç, bir kez daha Karayolu Taşıyıcılığı kategorisinde ‘Yılın İtibarlısı’ seçildi. Çalışmaları ile Kâmil Koç’un bu önemli başarasına katkıda bulunan kreatif ajansı Being Çözüm de düzenlenen törende ödülünü aldı. 2021 yılının ardından 2022 yılında da yolların itibarlısı olmayı sürdüren Kâmil Koç, böylece son iki yılda üst üste ikinci kez bu ödülün sahibi olarak, önemli bir başarıya daha imza attı. Türkiye’de 71 il ve 306 ilçeyi kapsayan seyahat noktasında hizmet veren Kâmil Koç, iş ortağı FlixBus ile birlikte hizmet ağını, başlayan Sofya ve Bükreş seferleri ile birlikte Avrupa’ya da genişletmeyi amaçlıyor.
“Başarımızın altında, seyahat sektöründeki 97 yıllık deneyimimiz var”
Bu yıl 9’uncusu düzenlenen prestijli araştırmada; üst üste ikinci kez seyahat sektörünün itibarlısı seçilmelerinin bir tesadüf olmadığını vurgulayan Kâmil Koç Genel Müdürü Çağatay Kepek, şunları söyledi:
“Bu başarının altında Türkiye’nin ilk yolcu taşıma firması olan Kâmil Koç’un, karayolu seyahat sektöründeki 97 yıllık bilgi birikimi, sektör deneyimi ve en önemlisi de yenilikçi yaklaşımı yatıyor. Kâmil Koç, sektörde sahip olduğu bu tecrübe ile kurulduğu günden bu yana yolcularını en konforlu şekilde sevdiklerine ulaştırmayı amaç edinmiş bir firma. Ülkemizde seyahat sektöründe hizmet standartlarını her yıl daha da ileri taşıyan, yenilikleri ile sektöre öncülük etmeyi kendi misyon edinmiş bir marka olarak, bugün de yeni yıla prestijli bir ödülle girmenin mutluluğunu yaşıyoruz.
Bu ödülü çok özel kılan ise hiç şüphesiz, tüketicilerin takdirleri ile yani bizzat halk jürisi tarafından veriliyor olmasıdır. Sunduğumuz hizmet kalitesinin birinci derecede deneyimleyen yolcularımızın oylarıyla böylesine prestijli bir ödüle layık görülmek, işimizi ne kadar doğru yaptığımızın da bir göstergesi olarak bizler için gurur ve motivasyon kaynağıdır. Bizzat müşterilerin değerlendirmeleri ile layık görüldüğümüz bu prestijli ödül, aynı zamanda rekabetin yoğun olduğu seyahat sektöründe Kâmil Koç markasına duyulan güven ve takdirin de açık bir ifadesidir.
Yeni yılda da yine iş ortağımız Avrupa’nın en büyük şehirler arası otobüs ağı ve pazar liderliğine sahip FlixBus ile birlikte yeniliklerimizle sektörde fark yaratmaya devam edeceğiz. Özellikle de yeniliği konforla buluşturan uluslararası hizmet kalitemiz, en yeni otobüslerimiz, yeni teknolojilerimiz, deneyimli kaptanlarımız ve profesyonel ekip arkadaşlarımız ile birlikte 2023 yılında da yolcularımıza ayrıcalıklı bir seyahat deneyimi yaşatmayı hedefliyoruz.” (Birlik Haber Ajansı-BHA)