TİCARET ODASI’NDA MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİNİN PÜF NOKTALARI ANLATILACAK

featured
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

TİCARET ODASI'NDA MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİNİN PÜF NOKTALARI ANLATILACAKTİCARET ODASI’NDA MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİNİN PÜF NOKTALARI ANLATILACAK
 
Polatlı Ticaret Odası ev sahipliğinde 1 Aralık 2022 Perşembe günü Müşteri İlişkileri ve Satış Teknikleri eğitimi gerçekleştirilecek. Ticaret Odası üyelerinin çetin rekabet ortamında başarılı olabilmek ve güçlü kalabilmek, müşteri memnuniyetini maksimize ederek müşteri kayıplarını en aza indirebilmek, daha çok sadık müşteri yaratabilmek için inovatif çözümlerin farkına vardırmak amacıyla gerçekleştirdiği eğitimlerine ara vermeden devam ediyor.
 
1 Aralık 2022 Perşembe günü Polatlı Ticaret Odası Resaurantında (Şehit Cüneyt Sertel Sosyal Tesisleri) saat 14:00’da gerçekleştirilecek Müşteri İlişkileri ve Satış Teknikleri eğitiminde Life Danışmanlık firmasından Nazife YENEN tarafından Müşteri İlişkileri Yönetimi, Müşteri Beklentileri, Müşteri İlişkilerinde Empati, Müşteri İle Uyum Ahenk, Temsil Sistemi Ve Kullanılması, Müşteri Kazanma ve Tutma, Kaybedilen Müşterinin Geri Kazanılması, Müşteri Şikâyetlerinin Ele Alınması, Müşteri Tipleri Ve Müşteri Tiplerine Uygun İlişki Biçimleri, Müşteri İlişkilerin De Temel İletişim Yaklaşımları, Etkin Dinleme, Çözüm Odaklılık, İtirazlarla Başa Çıkma, Etkin Satış Stratejileri, Satış Psikolojisi ve İkna Etme Yöntemleri, Satış ve pazarlamada iletişim teknikleri, Satışta beden dili, Başarılı satıcının özellikleri, Müşteri şikâyet yönetimi, Müşteri kaybettiren davranışlar, Satış Kapama gibi konuların detayları anlatılacak. Polatlı Ticaret Odası tarafından yapılan açıklama da ücretsiz olarak organize edilen bilgilendirme toplantısına tüm üyeler davet edildi. (ankarakenthaber.com)

TİCARET ODASI’NDA MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİNİN PÜF NOKTALARI ANLATILACAK