Aksaray Mercedes Benz A.Ş. Müşteri memnuniyetini önemsiyoruz

featured
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Yaşar SARIKAYA / AKSARAY Bayraktarlar Aksaray Mercedes Benz A.Ş., 2022 yılı satış sonrası hizmetler kamyon müşteri memnuniyeti değerlendirmesinde Türkiye 3’ncüsü oldu.

Bayraktarlar Aksaray A.Ş. Yöneticisi Zafer Bülbül, Bayraktarlar Aksaray Mercedes Benz A.Ş.’nin 2022 yılı satış sonrası hizmetler kamyon müşteri memnuniyetinde derece yapmalarından dolayı çalışanlarına teşekkür etti. Bülbül, Türkiye 3’ncüsü olmamızda katkı sağlayan tüm personellerimizi tebrik ediyoruz. Bu başarıya layık gören ve bizi tercih eden siz değerli müşterilerimize de teşekkür ediyoruz” dedi.

Hedeflerinin her zaman müşteri memnuniyeti olduğunu söyleyen Bayraktarlar Aksaray A.Ş. Yöneticisi Zafer Bülbül, Aksaray ilimizde 1996 yılından bu yana Mercedes Benz Marka araçların Ticari Araçlar ve Otomobil araçların satış sonrası hizmetleri vermekteyiz.

2014 yılında yaptığımız yeni bina yatırımı ile ağır vasıta atölyemizi büyüterek, aynı anda yaklaşık 28 araca hizmet verecek kapasiteye çıkardık.

Ticari araçların bakım ve arızalarının hızlı bir şekilde onarıp tekrar trafiğe çıkarmak önemli ölçüde müşteri memnuniyetinin sağlamaktadır. Müşterilerimizin zamandan tasarruf etmelerine katkı sağlamak çok önemli olduğunu biliyoruz. Bunu da tüm çalışanlarımızla koordineli olarak yapıyoruz. Aracını servise getiren müşterimizi misafir etmekten de elimizden ne geliyorsa yapıyoruz. Şoför arkadaşlar yemeklerini yiyip, bekleme salonlarımızda dinlenebiliyor. Yolda kalan araçlar için, acil servislerimiz 7/24 hizmet vermektedir.

2022 Yılı Ticari Araçlar Satış Sonrası Hizmetler Müşteri Memnuniyetinde Türkiye 3. Olmak bizleri çok mutlu etmiştir. Tüm çalışanlarımızı emeklerinden dolayı kutluyorum, bu ödülü almamızda puanlama yapan ve bizleri değerlendiren tim müşterilerimize de teşekkürlerimizi sunuyoruz” dedi.

Aksaray Mercedes Benz A.Ş. Müşteri memnuniyetini önemsiyoruz

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir