Trabzon’da Turistin şikayeti havada kalmıyor

Trabzon Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Metin Genç, hayata geçirilen Turizm Zabıta Ofisi’nin bir ayda 662 turistin şikayetini değerlendirdiğini açıkladı. Başkan Genç, turizm zabıta ofislerinin sayılarını artıracaklarını belirterek, “Bu uygulamamız turizme büyük katkı sağlayacak” dedi.

featured
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Trabzon’da Turistin şikayeti havada kalmıyor

Trabzon-BHA 

 

Trabzon Büyükşehir Belediye Meclisi’nin Temmuz ayı ilk toplantısı, Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Metin Genç başkanlığında gerçekleştirildi. Başkan Genç, şehirde turizme katkı sağlamak amacıyla hizmete alınan Turizm Zabıta Ofisi hakkında bilgi verdi. Yaklaşık bir ay önce faaliyete geçen Turizm Zabıta Ofisi’nin bu sürede 662 turiste hizmet verdiğini ifade eden Genç, bu turistlerin 165’inin yerli, 497’sinin ise yabancı olduğunu belirterek, “Sadece Orta Doğu’dan değil, Avrupa ve ABD’den gelen misafirlerimiz de Turizm Zabıta Ofisi’nden destek aldı” diye konuştu.

Radikal adımlar atıldı

Turistlerden gelen şikayetler arasında döviz bürolarının yerleri, nöbetçi eczaneler, gezilecek ve konaklanacak yerler, yeme-içme mekanları ve bazı yerlerdeki fiyat anlaşmazlıkları gibi konuların ön planda olduğunu vurgulayan Başkan Genç, turizmin gelişmesine önemli katkı sağlayacak bir uygulama olarak gördüğü turizm zabıta ofislerinin, yerli ve yabancı turistlerin yaşadıkları problemlerin çözümünde etkin rol oynayacağını ve turizme olumlu katkı sunacağını belirtti.

Şikayetler değerlendirildi

Başkan Genç, şikayetlerin birebir değerlendirilmesi konusunda önemli bir hizmeti şehre kazandırdıklarını vurgulayarak, “Turizm Zabıta Ofisi hem yerli hem de yabancı turistlerimizin faydalanacakları önemli bir mekanizmadır. Şehrin merkezinde böyle bir yerin olmasını önemsiyoruz. Ofislerimizin sayısını artıracağız” dedi.

 

Trabzon’da Turistin şikayeti havada kalmıyor