SAMSUN-BHA

Samsun’da Geleneksel Dansların Şöleni İl birinciliği unvanıyla bölge yarışmasına katılmaya hak kazanan RTEÜ’lü gençler, Samsun’da sahne alarak Geleneksel Düzenlemeli Dal kategorisinde performanslarını sergiledi. Yarışmada, Geleneksel Düzenlemesiz Dal’da 16, Geleneksel Düzenlemeli Dal’da ise 8 takım kıyasıya mücadele etti. Karadeniz’in renkli ritimleriyle bezeli yarışmada, takım zorlu rakipleri geride bırakarak Karadeniz Bölge 3.lüğü kazandı ve RTEÜ Spor Kulübünü ve üniversiteyi başarıyla temsil etti.

Destek ve Teşekkür Mesajları

Yarışma sürecinde emeği geçen herkese teşekkür eden RTEÜ Spor Kulübü Yönetim Kurulu Üyesi ve Sağlık Kültür ve Spor Daire Başkanı Mustafa Çakır, yaptığı değerlendirmede şu ifadelere yer verdi:
"Başta bizlere her zaman destek olan ve teşvik eden Rektörümüz Sayın Prof. Dr. Yusuf Yılmaz’a, maddi manevi destek ve katkılarından dolayı RTEÜ Spor Kulübü Başkanımız Sayın Mustafa Çilingiroğlu’na, özverili çalışmalarıyla bu başarıya öncülük eden Antrenörümüz Sayın Muhammet Ali Temizel’e ve kısa sürede büyük bir emek ve azim göstererek sahneye çıkan tüm öğrencilerimize teşekkür ediyorum."

Çakır, ayrıca diğer spor branşlarında da benzer başarılar hedeflediklerini belirterek, üniversitenin spor ve kültürel faaliyetlere verdiği önemi bir kez daha dile getirdi.

Samsun’da düzenlenen yarışmada üniversitemizin bayrağını dalgalandıran Halk Dansları Takımı’nın değerli öğrencilerini, tebrik mesajlarıyla onurlandırıldı. Kendilerine, katılacakları ulusal ve uluslararası turnuvalarda da aynı azimle başarılar dilendi.

Anadolu Basın Birliği Samsun Şubesi Genel Kurulu gerçekleştirildi Anadolu Basın Birliği Samsun Şubesi Genel Kurulu gerçekleştirildi

Kültürümüzü Yaşatmak İçin Çalışmaya Devam

Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi Spor Kulübü, Anadolu’nun zengin kültürel mirasını yaşatmak ve genç nesillere aktarmak için çalışmalarını kararlılıkla sürdürecek. Samsun’da elde edilen bu başarı, hem üniversitenin hem de bölgenin sanat ve spor alanındaki yükselen değerini bir kez daha gözler önüne serdi.

Samsun 2-1