TÜRKİYE HARP MALULU DERNEĞİ ANKARA ŞUBE GÜNÜBİRLİK KONYA GEZİSİNDE

Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

TÜRKİYE HARP MALULU DERNEĞİ ANKARA ŞUBE GÜNÜBİRLİK KONYA GEZİSİNDETürkiye Harp Malülü Gaziler Şehit Dul ve Yetimleri Derneği Ankara Şube üyesi şehit yakınları ve gaziler unutulmaz bir gün yaşadıkları Konya gezisinden döndüler.
Türkiye Harp Malülü Gaziler Şehit Dul ve Yetimleri Derneği Ankara Şube Başkanlığı ve Çankaya Belediyemizin 19 Eylül Gaziler Günü “VATAN SİZE MİNNETTAR” temalı şiarıyla düzenlemiş olduğu 22 ve 23 Eylül tarihinde günübirlik Konya gezisine Ankara Şube Başkan Yardımcılarımızın kordinatörlüğünde ve Şubemizin değerli üyelerinin katılımlarıyla Konya Panoroma müzesi,Konya mevlana,Alaadin Camii ve Alaaddin tepesi,Selçuklu sultanları türbesi,Atatürk evi müzesi, Kelebekler vadisi, Sille antik kent yerleri ziyaret edildi.
ŞUBE BAŞKANI GAZİOĞLU YAPTIĞI AÇIKLAMADA
“Yapılan bu güzel ve anlamlı etkinlikte üyelerimiz keyifli ve eğlenceli dolu dolu bir gün geçirerek unutulmayacak anılar yaşadılar. Sabah kahvaltısı ve öğle akşam yemekleri ile şehit yakınlarına gazilerine yakışır bir misafirperverliği gördük.
Gezilen tarihi turistik ve ören yerlerin tanıtılması amacıyla özel olarak tutulan profesyonel turist rehberlerin kafilede yer alması ne kadar ehemmiyet verildiğinin bir göstergesidir.
Ankara şube her zaman olduğu gibi üyelerine eşit ve şeffaf bir yönetim sergilemeye devam ediyor. Hiç kimseyi ötekileştirmeyin herkesi kucaklayan bir anlayış ile talep eden tüm üyeleri farklı şehirlere geziye götürecektir. Unutulmazsın ki biz bu kutlu camianın duasını almak için büyük bir aile olduğumuzu hatırlatmak için geldik Yönetim olarak da bunun için mi çalışıyor ve çabalıyoruz
Çankaya Belediyemize ve tüm emeği geçen yetkililere teşekür ediyoruz. ” dedi (Abdullah Gazioğlu)