Bodrum Belediyesi Çağrı Merkezi geçtiğimiz yıl 179 bin 943 çağrıyı cevaplandırıp sonuçlandırarak Bodrum’un çağrısını cevapsız bırakmadı.
S.Cemal SÜZEROĞLU Muğla
Vatandaşlardan gelen şikayetlerin çözülmesi, istek ve önerilerin alınması için kurulan Çağrı Merkezi’nde, 7/24 hizmet esasına dayalı olarak 21 personel ile hizmet veriliyor. Bodrum Belediyesi’nin “444 00 48” ve “153” numaralı çağrı numaraları, 2022 yılı ocak ayından bugüne kadar toplam 5 bin 543 saat 30 dakika hizmet verdi. Toplam 47 bin 419 talep, şikâyet, öneri alınarak ilgili kurum, kuruluş ve müdürlüklere iletildi.
Gelen ihbarlar ilgili kurumlara iletiliyor
Yarımadanın en uzak bölgesinde yaşayan vatandaşın rahatlıkla Bodrum Belediyesi’nin ilgili birimlerine ulaşabildiği Çağrı Merkezi; fen işlerinden temizlik işlerine, sosyal ve kültürel hizmetlerden, park bahçelere, sokak hayvanlarından zabıta denetimlerine kadar belediyeyi ilgilendiren birçok talep, şikâyet ve öneriyi kayıt altına alarak ilgili müdürlüklere iletiyor. Aynı zamanda Bodrum Belediyesi sorumluluğunda olmayan konularda da talepler kayıt altına alınarak Muğla Büyükşehir Belediyesi, DSİ, AYDEM, Türk Telekom, Kaymakamlık ve Emniyet Müdürlüğü gibi diğer ilgili kamu kurum ve kuruluşlarına yönlendiriliyor.
Telefon aramaları dışında, Bodrum Belediyesi’nin Mail, WhatsApp, Çözüm Masası ve Sosyal Medya iletişim kanallarıyla gelen şikâyet ve talepler de çağrı merkezi tarafından kayıt altına alınıyor.
Talepler sadece Çağrı Merkezi üzerinden alınmıyor
2022 yılı ocak ayından bugüne kadar Bodrum Belediyesi’ne WhatsApp İhbar Hattı kanalıyla 12 bin 295 talep, istek ve öneri iletilirken çağrı merkezi personelleri 8 bin 576 e-postayı ilgili kurumlara yönlendirdi. Sosyal medya ve dış kurumlar aracılığıyla ulaşan toplam 9 bin 65 talep ve şikâyet çözüme kavuşturulmak üzere ilgili müdürlüklere iletildi. (Birlik Haber Ajansı-BHA)