İstanbul

Efor Çay, yeni reklam filmlerini ve jingle’ını yayınladı

Türkiye'nin en kaliteli çay üreticilerinden biri olan Efor Çay’ın reklam filmleri, ‘’Ne Kadar Efor, O Kadar Efor Çay’’ söylemi ve jingle’ı ile yayınlandı.

Abone Ol

İSTANBUL / BHA

Türkiye’nin sevilen çay markalarından Efor Çay, çayın günlük yaşamdaki vazgeçilmez yerini mizahi bir anlatımla ele alan dört yeni reklam filmini izleyiciyle buluşturdu. “Ne Kadar Efor, O Kadar Efor Çay” sloganıyla yola çıkan reklam filmi, çayın emek, üretim ve çalışma temposuyla olan güçlü bağını gözler önüne seriyor.

Efor Çay, büyük işlerin vazgeçilmez bir parçası

Sevilen oyuncu Çetin Altay ve komedyen Okan Yontar’ın yer aldığı reklam filmlerinde çayın sadece bir içecek değil, aynı zamanda büyük işler başarmanın sessiz kahramanı olduğu vurgulanıyor. İzleyiciler, Çin Seddi’nin inşasından Mısır piramitlerinin görkemli geçmişine kadar uzanan eğlenceli bir hikaye ile buluşuyor. Film, “Çin Seddi yapılırken kaç bardak çay içilmiş olabilir?” gibi düşündürücü ama bir o kadar da keyifli sorularla çayın tarih boyunca insanoğlunun yanındaki sadık yol arkadaşı olduğunu hatırlatıyor.

Yapay zeka teknolojisi ile entegre platform

Efor Çay’ın eğlenceli reklam filmiyle bağlantılı olarak hayata geçirilen nekadarefor.com platformu, yapay zeka desteğiyle kullanıcıların harcadığı efora göre çay tüketimlerini mizahi bir şekilde hesaplamalarına olanak tanıyor. Siteye giren kullanıcılar, yapacakları işi, bu işe kaç kişiyle ve kaç gün boyunca devam edeceklerini seçerek, bu süreçte kaç bardak çay içmeleri gerektiğini öğrenebiliyor. Platform, hem eğlenceli bir deneyim sunuyor hem de çayın emekle ve üretimle olan bağını yaratıcı bir şekilde vurguluyor.

Yönetmen koltuğunda Serhat Bayram’ın yer aldığı yeni reklam filmleri televizyon, açık hava, sosyal medya ve dijital mecralarda yer aldı.