Antalya ASAT Genel Müdürlüğü’nden Açıklama

ASAT Alanya şubesine suyunun akmadığını söylemek için giden ve şikayetçi olan şahsın birçok abonenin hizmet almasını engelledi. Ardından ASAT bir açıklama metni yayımladı.

featured
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Antalya ASAT Genel Müdürlüğü’nden Açıklama

ANTALYA – BHA

Olayın üstüne ASAT açıklama yayımladı:

“4 Ağustos Cuma günü, ASAT Alanya şubemize gelerek kamu malına zarar veren ve diğer abonelerin hizmet almasını bir süreliğine engelleyen şahsın, suyum akmıyor diye şikayetçi olduğu aboneliğin bulunduğu ev, olayın hemen sonrasında kontrol edilmiş, ana giriş vanasının kapalı olduğu görülmüştür. Bina girişimde su kesintisi ya da basınç düşüklüğünün  olmadığı tespit edilmiştir.

Kayıtlar incelendiğinde, abonenin 2023 yılı içerisinde aylık standart su tükettiği görülmüştür. Kayıtlarımızda bölgede kısa süreli elektrik kesintisi, şebekede meydana gelen arızalar ve aşırı su tüketiminden kaynaklı su kesintileri meydana gelmiş olsa bile şahsın iddia ettiği gibi uzun süren su kesintisi yaşanmamıştır. Kurumumuzun verdiği hizmeti karalamaya yönelik yapılan bu olayla ilgili gereken yasal işlemler başlatılacaktır.”

ASAT GENEL MÜDÜRLÜĞÜ

Antalya ASAT Genel Müdürlüğü’nden Açıklama