Çağrı Merkezi, Çözüm Köprüsü Olmaya Devam Ediyor

featured
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Çağrı Merkezi, Çözüm Köprüsü Olmaya Devam EdiyorMenteşe Belediyesi vatandaşlara daha hızlı ve kaliteli hizmet sunmak adına kurduğu Çağrı Merkezi ile
belediye ve vatandaşlar arasında çözüm köprüsü oluyor. 2022 yılında vatandaşlardan gelen 6 bin 10
çağrıya cevap veren Çağrı Merkezi, vatandaşların talep ve isteklerine etkin ve hızlı bir şekilde çözüm
üretilmesini sağlıyor.
S.Cemal SÜZEROĞLU Muğla BHA
Menteşe Belediyesi Çağrı Merkezine 2022 yılında vatandaşlar tarafından telefonla 4 Bin 711, sosyal
medyadan 223 ve WhatsApp ihbar hattı üzerinden de 1076 adet başvuru yapıldı.
Yapılan başvurular, çağrı merkezi görevlileri tarafından belediyenin ilgili birimlerine ve talebe göre de
ilgili diğer kuruluşlara yönlendirilerek vatandaşların taleplerinin çözüme ulaştırılması sağlandı.
Menteşe Belediyesi çağrı merkezinin, halkın öneri, istek ve taleplerine hızlı ve sağlıklı bir şekilde cevap
verebilmek adına çalıştığını kaydeden Menteşe Belediye Başkanı Bahattin Gümüş, “İletişim çağının bir
gerekliliği olarak 2017 yılında kurmuş olduğumuz Çağrı Merkezimiz, vatandaşlarımız ile belediyemiz
arasında bir çözüm köprüsü pozisyonunda. Halkımız; istek, öneri ve şikâyetlerini gerek sosyal medya
üzerinden gerek telefonla çağrı merkezimize iletebiliyorlar. Çağrı Merkezi görevlimiz tarafından kayıt
altına alınan talep ve öneriler hızlı bir şekilde ilgili birimlerimize iletiliyor. Yetki ve sorumluluk alanımız
dışında kalan talepler ise yine görevlimiz tarafından ilgili kurumlara iletiliyor. Talep sonuçlandığı ve
çözüme kavuştuğu zaman da vatandaşlarımızı tekrar bilgilendiriyoruz” diye konuştu.
Menteşe belediyesi Çağrı Merkezine vatandaşlar 0 (252) 214 48 80 numaralı telefondan, 0 (552) 214
48 80 numaralı WhatsApp ihbar hattından veya belediyenin sosyal medya hesapları üzerinden 7 gün
24 saat talep, şikâyet ve önerilerini iletebiliyorlar. (Birlik Haber Ajansı-BHA)

Çağrı Merkezi, Çözüm Köprüsü Olmaya Devam Ediyor