Kırıkkale Zafer Caddesinde Turgay Özkoçak isimli vatandaş bir firmadan aldığı ürünün bozuk olduğunu ürünü firmaya geri veren vatandaş firmadan olumlu sonuç alamadığını iddia ederek aldığı ürünü zafer caddesinde parçaladı.
GARANTİ DEDİ Kİ BU KULLANICI HATASI
Vatandaş ürünü kırmadan önce açıklamada bulundu. ” Ürün garantili ürün1 kaç ay sonra çalışıyor ama ses gidip geliyor. Bende bu mağazaya ürünü getirdim. Dediler ki garantiye gönder. Garantiye gönderdik. Garanti dedi ki bu kullanıcı hatası. Hatası içerisinde ki ana kart bozukmuş. Biz durduğu yerde ana kartı bozmuşuz. Biz de dedik tamam yapmayın. Bin Lira gibi bir ücret çıkardılar. Biz kabul etmedik. Ürünümüz geldi. Bir de kargo ücreti ödedik. Buraya geldim yetkililere durumu izah ettim.Dediler ki müşteri bizim velinimetimiz. Biz yaptırırız. Alın götürün yaptırın dedim 3 aydır bekliyorum. 3 ay sonra bu ürün tekrar geri geldi. Mağaza biz bunu yaptıramayız. Biz bu ücreti karşılayamayız. O kadar paramız yok demiş. Bu ürünü yapmadan geri getirmiş. Ben arkadaşlara söylemiştim. Geri gelirse mağazanın önünde kırarım. Ben haklıyım haksız insan değilim”dedi. (kalehaber.net)