Balıkesir il Milli Eğitim Müdürü Ali Tatlı; Ar-Ge Birimi, Ölçme ve Değerlendirme Merkezi, il ve ilçe özel büro görevlisi öğretmenlerle bir araya gelerek BİGEP uygulama süreçleri ve eğitimin geliştirilmesine yönelik çalışmaları değerlendirdi.
Ali Tatlı başkanlığında gerçekleştirilen toplantıda, Balıkesir’in eğitim potansiyelinin daha yükseğe çıkarılması için yürütülen Başarıyı İzleme ve Geliştirme Projesi’nin uygulama süreçleri ve eğitimin geliştirilmesine yönelik çalışmalar görüşüldü. BİGEP’in uygulanmaya başladığı günden bu yana eğitim alanına farklı bir enerji getirdiği ifade edildi.
Başarıyı İzleme ve Geliştirme Projesi’nin 2022-2023 eğitim öğretim yılında akademik başarıya odaklandığını belirten Tatlı, “BİGEP kapsamında hazırlanılan takvimle gerçekleştirilen deneme sınavı sonuçlarına göre başarı düzeyinde düşüş olan okullarımızla özel olarak ilgilenmekteyiz. Başarılı olan öğrencilerimizi de takip ederek motivasyonlarını canlı tutmaya gayret ediyoruz. Deneme sınavları sonuçlarının değerlendirilmesi, analizlerinin yapılması ve bunlardan sonuç çıkarma noktasında yapılan çalışmalarımız önem taşıyor.” diye konuştu.
Okullara yapılan ziyaretlerle eğitimdeki gelişim ve değişimin yerinde takip edildiğini belirten Ali Tatlı, BİGEP’in uygulayıcısı olan öğretmenlere başarılı çalışmaları ve emekleri için teşekkür etti.
Başarıyı İzleme ve Geliştirme Projesi ile her bir okulun kendi potansiyelini en yüksek düzeye çıkarmaya odaklanıp her bir öğrencinin kendi potansiyelini geliştirmeye katkı sunduklarını belirten İl Milli Eğitim Müdürü Ali Tatlı, BİGEP’in sahada yarattığı sinerji ve motivasyonla tüm yönetici ve öğretmenlerin 2022-2023 eğitim öğretim yılında daha verimli bir çalışma süreci yaşayacaklarına yürekten inandığını ifade etti.
Toplantının devamında Ar-Ge Birimi, Ölçme ve Değerlendirme Merkezi, il ve ilçe özel büro görevlisi öğretmenlere söz veren Ali Tatlı; projenin eğitim camiasına yansımalarıyla ilgili bilgiler aldı. Projenin yürütülmesinde gördükleri herhangi bir aksaklık olup olmadığını sordu. Söz alan öğretmenler projenin yönetici ve öğrencilere farklı bir heyecan ve motivasyon verdiğini ifade ettiler, görüş ve önerilerini aktardılar. (10numarabasın)